Ο Εσθονός Όττ Τάνακ ήταν ο μεγάλος νικητής στο Ράλι της Σαρδηνίας καθώς ήταν ο πιο σταθερός από τους υπόλοιπους οδηγούς και δίκαια κατάφερε να επικρατήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του σε 73 συμμετοχές μέχρι τώρα στην μεγάλη κατηγορία Ράλι. Αυτό ήταν μόνο η αρχή, όπως δήλωσε και το αφεντικό της ομάδας του ο Μάλκολμ Γουίλσον, καθώς δικαίως του έχει εμπιστοσύνη και πιστεύει στο μέλλον στον ίδιο λόγω των εξαιρετικών ικανοτήτων του.

Επίσης, στα αξιοσημείωτα του αγώνα είναι ότι κατάφερε να γίνει ο 5ος διαφορετικός νικητής στο φετινό πρωτάθλημα, σε μια χρονιά με μεγάλο ενδιαφέρον, που όμοιό του είχαμε να δούμε χρόνια, καθώς η κυριαρχία της Volkswagen και πριν του Λέμπ και της Citroen, δεν μας επέτρεπαν να δούμε σκληρές μονομαχίες όπως την φετινή σεζόν μέχρι τώρα.

Έπειτα, οι Εσθονοί είχαν να δουν συμπατριώτη τους να κερδίζει από την εποχή του Μάρκο Μάρτιν επίσης με Ford από το 2004 στον αγώνα της Καταλονίας.

Θα πρέπει να αναφέρουμε την πολύ καλή εμφάνιση της Toyota, καθώς οι ιθύνοντες της Ιαπωνικής ομάδας αξιώθηκαν να δουν τρία τους αμάξια να βρίσκονται στις έξι πρώτες θέσεις. Αυτό δείχνει την εξέλιξη που έχει η Ιαπωνική ομάδα στην επιστροφή της στα Ράλι μετά από 18 χρόνια.

Στην βαθμολογία του πρωταθλήματος μπορεί να είναι μπροστά ο Οζιέ, όμως δεν σημαίνει ότι μπορεί να αισθάνεται ασφαλής όπως τις προηγούμενες χρονιές λόγω και της ανωτερότητας του αυτοκινήτου και την έλλειψη ανταγωνισμού. Όπως επίσης και η ομάδα του η Ford στους κατασκευαστές.

Το πρώτο μισό ολοκληρώθηκε με επιτυχία για την διοργάνωση, καθώς βλέπουμε ωραίες μονομαχίες που κρατούν τον θεατή με αμείωτο το ενδιαφέρον. Το ράλι της Πολωνίας που είναι και ο επόμενος αγώνας του θεσμού σε 2,5 εβδομάδες από τώρα θα μας δείξει το αν θα πάρει ο Οζιέ προβάδισμα παραπάνω την βαθμολογία η το ενδιαφέρον στην μάχη του τίτλου θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο.

Επιμέλεια: Κωνσταντίνος Μανδρέκας