Αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα! Αρκετοί γονείς φαίνονται δυσαρεστημένοι με το τραπεζικό διαδικτυακό σύστημα. Το γνωστό σε όλους μας PayPal. Αυτό το προκάλεσε μια διαφήμιση της συγκεκριμένης εταιρείας, η οποία περνούσε το μήνυμα πως δεν υπάρχει Άγιος Βασίλης. Σιγά τα λάχανα θα μου πείτε. Έλα όμως που την διαφήμιση την είδαν μικρά παιδάκια. Οι γονείς ήρθαν σε δύσκολη θέση. Πολλά μπορεί να είναι τα παραπτώματα της γνωστής εταιρείας PayPal. Κάποιες φορές μπορεί να παγώνονται λογαριασμοί, άλλες να διακόπτει συναλλαγές με χώρες όπως το πρόσφατο παράδειγμα της Ελλάδας, να μην υπάρχει σωστή επικοινωνία μεταξύ πελατών και άλλα. Ωστόσο το τελευταίο της παράπτωμα με τη διαφήμιση είναι αυτό που προκάλεσε την περισσότερη διαμάχη μεταξύ των πελατών της και μη.

 

kids
Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση βγήκε στον «αέρα» τη περασμένη Κυριακή την ώρα που ο περισσότερος κόσμος στην Βρετανία παρακολουθούσε το X-Factor. Το σποτάκι ξεκινούσε με δύο παιδιά που ανησυχούν οτι δε θα πάρουν δώρα τη φετινή χρονιά, αφού οι γονείς τους γύρισαν σπίτι χωρίς τις καθιερωμένες φουσκωμένες σακούλες. Το πρωί των Χριστουγέννων τα μικρά παιδιά βρίσκουν κάτω απο το έλατο, διάφορα μικρά, μεγάλα και σε πολύχρωμα περιτυλίγματα δώρα. Το θέμα που προκάλεσε τα αρνητικά σχόλια και τον διχασμό είναι πως τα δώρα δε τα έφερε ο Άϊ Βασίλης αλλά αγοράστηκαν μέσω της PayPal.
Η ατάκα του συγκεκριμένου σποτ ήταν η εξής :

Ω, Πήτερ. Ο Άϊ Βασίλης θα ήθελε να φέρει τα δώρα κάτω απο το χριστουγεννιάτικο δέντρο, αλλά η αγορά μέσω PayPal είναι πραγματικά πολύ άνετη για να την παραβλέψεις.

Την επόμενη μέρα στα γραφεία της PayPal έφτασαν περισσότερα απο 500 γράμματα και μέιλ παραπόνων για την διαφήμιση που προκάλεσε το διαχασμό. Ο εκπρόσωπος τύπου της Ένωσης Ραδιοτηλεοπτικών Μέσων της Αγγλίας δήλωσε στο CNN πως :

Η γενικότερη αντιμετώπιση του σποτ κρίνεται με αρνητικο τρόπο. Είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχει ακόμη και η υπόνοια οτι ο Άγιος Βασίλης δεν υπάρχει, την στιγμή που παρακολουθούν τηλέοραση πολλά μικρά παιδιά. Δεν θέλουμε τέτοιου είδους διαφημίσεις στην τηλεόραση, που θέτουν σε κίνδυνο την μαγεία των Χριστουγέννων.

H Paypal, γρήγορα παραδέχτηκε το λάθος της και συμφώνησε να προβάλλει την διαφήμιση αργά το βράδυ όπου τα μικρά παιδιά θα έχουν αποσυρθεί απο το σαλόνι.

Με αφορμή τα σχόλια των πελατών μας, τα οποία παίρνουμε πολύ σοβαρά, αποφασίσαμε να αλλάξουμε γραμμή. Δεν θέλουμε να είμαστε ο Σκρουτζ της υπόθεσης. Έτσι θα προβάλλουμε το σποτ μετα τις 10 το βράδυ, σκεπτόμενοι τα μικρά παιδιά που παρακολουθούν τηλεόραση.

[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=pdu0WKIhjeU[/embedyt]